تبلیغات
برنج قهوه ای تی با - برنج قهوه ای برنج قهوه ای
سه شنبه 10 آذر 1388

برنج قهوه ای برنج قهوه ای

• نوشته شده توسط: محمد آریانا

Brown rice

 

 

 

 

 

در برخی از نقاط جهان ، کلمه "خوردن" تحت اللفظی به معنای "به خوردن برنج می باشد." همه رقم برنج در سراسر سال در دسترس هستند ، تهیه تا آنجا که نیمی از کالری مورد نیاز روزانه از نیمی از جمعیت جهان است.

که در روند تولید برنج قهوه ای را حذف فقط خارجی ترین لایه ، پوست ، دانه برنج است و حداقل آسیب به ارزش غذایی آن است. فرز کامل و صیقل برنج قهوه ای است که تبدیل به برنج سفید از بین میبرد 67 ٪ از ویتامین B3 ، 80 ٪ از ویتامین B1 ، 90 درصد ویتامین B6 ، نصف منگنز ، نصف فسفر ، 60 ٪ از آهن ، و تمام فیبر های غذایی و اسیدهای چرب ضروری. به طور کامل milled و جلا برنج سفید مورد نیاز است به "غنی سازی" با ویتامین B1 ، B3 و آهن است.

Food Chart

 

در برخی از نقاط جهان ، کلمه "خوردن" تحت اللفظی به معنای "به خوردن برنج می باشد." همه رقم برنج در سراسر سال در دسترس هستند ، تهیه تا آنجا که نیمی از کالری مورد نیاز روزانه از نیمی از جمعیت جهان است.

که در روند تولید برنج قهوه ای را حذف فقط خارجی ترین لایه ، پوست ، دانه برنج است و حداقل آسیب به ارزش غذایی آن است. فرز کامل و صیقل برنج قهوه ای است که تبدیل به برنج سفید از بین میبرد 67 ٪ از ویتامین B3 ، 80 ٪ از ویتامین B1 ، 90 درصد ویتامین B6 ، نصف منگنز ، نصف فسفر ، 60 ٪ از آهن ، و تمام فیبر های غذایی و اسیدهای چرب ضروری. به طور کامل milled و جلا برنج سفید مورد نیاز است به "غنی سازی" با ویتامین B1 ، B3 و آهن است.

مواد غذایی چارت سازمانی
این نمودار گرافیکی جزئیات دی وی ٪ است که از خدمت به برنج قهوه ای فراهم می کند برای هر یک از مواد مغذی از آن است که خوب ، بسیار خوب است ، منبع بسیار عالی و یا با توجه به صنایع غذایی ما به ارزش سیستم. اطلاعات تکمیلی در مورد مقدار از این مواد غذایی ارائه شده توسط برنج قهوه ای می تواند در سیستم جدول ارزش غذایی یافت می شود. لینکی که شما را به عمق نقش عوامل تغذیه ای در - مشخصات برای برنج قهوه ای ، اطلاعات این برنامه شامل بیش از 80 مواد مغذی ، می تواند تحت سیستم ارزش غذایی چارت سازمانی یافت می شود.

     * مزایای بهداشت و درمان
     * توضیحات
     * تاریخچه
     * از چه به انتخاب و خرید
     * از چه برای لذت بردن از
     * نگرانی انفرادی
     * نقش عوامل تغذیه ای مشخصات
     * منابع

مزایای بهداشت و درمان

چرا قهوه ای اما نه سفید ، برنج یکی از غذاهای جهان سالمترین است

تفاوت بین برنج قهوه ای و برنج سفید تنها رنگ نیست! دانه کامل برنج دارای چندین لایه. فقط خارجی ترین لایه ، هال ، حذف شده را برای تولید آنچه ما تماس با برنج قهوه ای. این روند حداقل آسیب به ارزش غذایی از برنج و جلوگیری از دست رفتن غیر ضروری از مواد مغذی است که رخ می دهد با پردازش بیشتر است. اگر برنج قهوه ای است بیشتر milled حذف سبوس ، و بیشتر لایه زایا ، نتیجه این میشود whiter برنج ، بلکه همچنین برنج از دست داده است که بسیاری از مواد مغذی بیشتر. در این مرحله ، با این حال ، برنج هنوز هم unpolished ، و پرداخت آن را می کشد برای تولید برنج سفید به دیدن ما استفاده می شود. پرداخت را حذف لایه aleurone از غلات - یک لایه پر از سلامت حمایت ، چربی های ضروری است. از آنجا که این چربی ، یک بار در معرض فرایند های تصفیه هوا هستند ، به اکسیداسیون بسیار حساس ، این لایه به گسترش است حذف شده از عمر مفید محصول می باشد. برنج منجر به سفید است به سادگی نشاسته تصفیه شده است که تا حد زیادی از مواد مغذی اصلی آن bereft.

سیستم رتبه بندی مواد غذایی ما برنج قهوه ای به عنوان یک منبع بسیار خوبی از منگنز واجد شرایط ، و یک منبع خوبی از مواد معدنی سلنیوم و منیزیم می باشد. فرز کامل و صیقل برنج قهوه ای است که تبدیل به برنج سفید از بین میبرد 67 ٪ از ویتامین B3 ، 80 ٪ از ویتامین B1 ، 90 درصد ویتامین B6 ، نصف منگنز ، نصف فسفر ، 60 ٪ از آهن ، و تمام فیبر های غذایی و اسیدهای چرب ضروری. طبق قانون در ایالات متحده ، به طور کامل milled و جلا برنج سفید باید "غنی سازی" با ویتامین B1 ، B3 ، و آهن است. اما از این فرم زمانی که مجددا به مواد مغذی برنج فرآوری شده افزوده در همان نسخه اصلی unprocessed نمی باشد ، و حداقل 11 مواد مغذی از دست رفته هستند و در هر صورت حتی با برنج جایگزین "غنی سازی".

در اینجا برخی از راههای است که در آن توسط مواد مغذی برنج قهوه ای عرضه می تواند تفاوت مهم در سلامت شما ایجاد کند :

منگنز - تولید انرژی پلاس حفاظت از آنتی اکسیدان

فقط یک فنجان برنج قهوه ای شما را با 88.0 ٪ از مقدار مورد نیاز روزانه برای منگنز ارائه می کنند. این کمک می کند تا ردیابی مواد معدنی تولید انرژی از پروتئین و کربوهیدرات است و در سنتز اسیدهای چرب ، که برای یک سیستم عصبی سالم مهم است دخیل بوده و در تولید کلسترول ، که توسط بدن استفاده می شود را برای تولید هورمونهای جنسی. منگنز همچنین یک جزء حیاتی از آنزیم آنتی اکسیدان بسیار مهم به نام dismutase سوپراکسیدها. سوپراکسیدها dismutase (چمن) در داخل میتوکندری بدن یافت می شود (اکسیژن مبتنی بر کارخانه های انرژی در داخل سلول بیشتر از ما) آن را فراهم می کند که در آن حفاظت در مقابل آسیب را از رادیکال های آزاد تولید شده در طی تولید انرژی.

زنانی که در غلات کامل بخورید توزین کمتر
مطالعه چاپ شده در مجله آمریکایی تغذیه بالینی امر بر انتخاب غلات سبوس دار مانند برنج قهوه ای به جای غلات تصفیه شده ، برای مثال ، برنج سفید ، برای حفظ وزن بدن سالم است. در این دانشکده پزشکی هاروارد / بریگهم و مطالعه زنان بیمارستان ، که جمع آوری داده ها بر روی بیش از 74،000 پرستاران زن 38-63 سال بیش از 12 سال دوره ، افزایش وزن معکوس با مصرف بالای فیبر ، همراه بود از سالمندان تمام غذاهای دانه اما مثبت در رابطه با مصرف غذاهای تصفیه شده ، دانه. نه تنها زنان که مصرف غلات کامل تر همواره وزن کمتر از کسانی که خوردند کمتر از این غذاهای غنی از فیبر ، ولی برای کسانی که مصرف فیبر در رژیم غذایی بیشتر از غلات سبوس دار 49 ٪ احتمال کمتری به افزایش وزن در مقایسه با کسانی که از خوردن غذاهای تصفیه شده بودند غلات.

برنج قهوه ای غنی فیبر و سلنیوم است.

برای افرادی که نگران خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ ، برنج قهوه ای بسته منگنه مضاعف می شود توسط یک منبع متمرکز از فیبر مورد نیاز برای به حداقل رساندن مقدار زمانی که سرطان باعث مواد در تماس با سلول های روده را صرف کنند ، و می شود منبع بسیار خوبی از سلنیوم ، ردیابی ماده معدنی که نشان داده شده است بطور قابل ملاحظهای کاهش خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ.

علاوه بر تهیه 14.0 ٪ از مقدار مورد نیاز روزانه به فیبر ، یک فنجان برنج پخته شده قهوه ای فراهم می کند 27.3 درصد از مینی دی وی برای سلنیوم ، از مزایای مهم بسیاری از آمریکایی ها آیا سلنیوم به اندازه کافی در رژیم غذایی خود را گرفتن نیست ، اما این ردیابی مواد معدنی است اساسی اهمیت به سلامت انسان. سلنیوم یکی از مؤلفه های ضروری از چند مسیر عمده متابولیک ، از جمله هورمونهای تیروئید سوخت و ساز بدن ، سیستم دفاعی آنتی اکسیدانی است ، و عملکرد ایمنی بدن. شواهد انباشته از مطالعات آینده نگر ، مداخله دادگاه ها و مطالعات در مدلهای حیوانی سرطان نیز پیشنهاد قوی ارتباط معکوس بین مصرف سلنیوم و بروز سرطان می شود. مکانیسم های متعدد پیشنهاد شده است که توضیح می دهند سرطان فعالیت های پیشگیرانه سلنیوم. سلنیوم نشان داده شده است از آن برای وادار ترمیم و ترکیب دی ان ای در سلول های آسیب دیده ، در مهار تکثیر سلول های سرطانی ، و از آن برای وادار آپوپتوز خود را ، خود بزنند ترتیب بدن استفاده می کند برای از بین بردن سلول های فرسوده و یا غیر طبیعی.

به علاوه ، سلنیوم در سایت فعال بسیاری از پروتئین های گنجانیده شده است ، از جمله peroxidase glutathione ، که به ویژه برای محافظت از سرطان مهم است. یکی از آنزیم های بدن را قوی ترین آنتی اکسیدان ، peroxidase glutathione در کبد استفاده میشود برای رفع کردن طیف وسیعی از مولکول های بالقوه و مضر هستند. هنگامی که سطح peroxidase glutathione خیلی کم ، این مولکول های سمی هستند خلع سلاح انتقام گرفتن نیست و ویران کردن در هر سلول که با آنها در تماس با آمدن آسیب دی ان ای سلولی خود را توسعه و گسترش سلول های سرطانی.

نه تنها سلنیوم نقش حیاتی در پیشگیری از سرطان به عنوان یک cofactor از peroxidase glutathione ، سلنیوم همچنین با پست ویتامین در بسیاری دیگر با این نسخهها کار حیاتی سیستم آنتی اکسیدان در سراسر بدن است. این اعمال آنتی اکسیدانی قوی را کمک کننده سلنیوم در پیشگیری از سرطان ، نه تنها ، بلکه از بیماری های قلبی ، و برای کاهش علایم آسم و درد و التهاب آرتریت روماتوئید دارد.

منبع:http://www.whfoods.com/genpage.php?tname=foodspice&dbid=128


نظرات() 



Dorthy
سه شنبه 19 اردیبهشت 1396 04:01 ق.ظ
Loving the info on this web site, you have done outstanding job on the content.
BHW
جمعه 1 اردیبهشت 1396 02:25 ب.ظ
What's Happening i'm new to this, I stumbled upon this I've found It absolutely useful and it has
helped me out loads. I hope to contribute & aid different users like its
helped me. Good job.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر